Min hälsoresa

Med träning och god LCHF-mat ska jag lyckas!

Sammanfatning vecka 4

Kosten: Denna veckan har jag försökt legat lågt på både med kalorier och kolhydrater förutom i helgen då jag ätit mycket... Samanlagt blev det 2073 kcal/dag och 12 kolhydrater/dag så mitt mål under 20g har uppnåtts =)
 
Träningen har tränat 8 pass denna veckan och gått 1 powerwalkar och spelat 2 timmar Wii.
 
Måtten: Har börjat mäta mig på söndagar så är det lättare att hålla koll. Centimetrarna på höfterna midjan och låren vandrar sakta neråt även denna veckan =) De andra måtten tror jag bara är förändrade för att jag mäter olika....
 
Vikten: Nu har jag gått ner det jag gick upp förra veckan =) Gjorde även en kroppsscaning i helgen var kul för resultatet visade att jag har tappat 0,02% kroppsfett sedan förra gången jag gjorde en. Det var 3/12 där emellan har vi haft jul och nyår då jag åt allt gott jag kom åt och inte tränade. Ska försöka komma iväg och göra en sådan va 3:e månad så för en vanlig våg kan vara missvisande när man tränar sammtidigt...
   
  Sedan start Från förra veckan
Överarm +0,5 -0,5
Axel -3 -3
Bröst -1 +2,5
Höfter -7 -2
Hals -1 0
Handled 0 0
Lår -4 -2,5
Midja -7 -5
Rumpa -1 0
Underarm +0,5 +2
Vad -1 +2
Vikt -3,8 -1,6

 
Min träning 8 träningspass + 1 powerwalkar:
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: