Min hälsoresa

Med träning och god LCHF-mat ska jag lyckas!

Samanfattning vecka 3

Då var denna veckan över och en ny har startat. Eftersom jag älskar siffror så tänkte sammanfatta min vecka i siffror hur min träning och kost har varit.
 
Kosten: Kcal (in-ut) var 1538 och snittat på 23 kolhydrater per dag. Har varit mycket yoghurt med LCHF müsli och våfflor denna veckan men 23 är ändå bra. Mitt mål är att ligga mellan 10-30 kolhydrater per dag, lite liberal men sedan så tränar jag en hel del med.
 
Träningen har tränat 8 pass denna veckan och gått 3 powerwalkar det är jag mer än nöjd med!
 
Mått mäter mig varje tisdag började den 1/1-13. Mina mått går neråt även fast dom är knepiga, men kan bero på var och hur man mäter + att jag tränade på gymmet strax innan. Får se hur nästa veckas resultat ser ut, förväntar mig ingen stor förändring.
 
Vikten går ner även om den pendlar fram och tillbaka, men bara den inte går upp till vad jag vägde vid nyår är jag nöjd =)
   
Sedan start---> Denna veckan
Över arm      -1cm ---> +0,5
Axel          -1,5cm ---> -1cm
Midja            -2cm ---> -2cm
Höft              -5cm ---> -2,5cm
Rumpa          -1cm ---> + 2cm
Lår             -0,5cm ---> -2cm
Vad               -2cm ---> -3cm
Vikt              -3,3kg ---> -0,4kg
 
 
 
Min träning 8 träningspass + 3 powerwalkar:
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: