Min hälsoresa

Med träning och god LCHF-mat ska jag lyckas!

Veckosamanfattning vecka 5

Kosten: Började med periodiskfasta den 1/2 och de få dagar jag har kört fungerade det bra. Äter något lätt efter träningen och sedan middag på jobbet, när jag är ledig äter jag tvärtom. Men gjorde ett snesteg i fredags natt då jag åt några chokladpraliner och igår (söndag) fanns det inget stopp ville ha allt men lyckades iaf hålla mig till strax över 20g och 2000kcal.
 
Träningen Träningen har inte gått så bra denna veckan (eller iaf konditionen) blev iaf 6st träningspass och 1 PW.
 
Måtten: Måtten har gått väldigt bra denna veckan bara minus =) Ingenting att tillägga mer än att det går bra.
 
Vikten: Inga + på vågen heller men samtidigt kommer jag att få kämpa för att minska den vikten nästa vecka. Fast vikten är inte så viktig så länge måtten minskar och jag mår bra.
   
  Sedan start Från förra veckan
Överarm 0 -0,5
Axel -3,5 -0,5
Bröst -4 -3
Höfter -8 -1
Hals -2 -1
Handled 0 0
Lår -4,5 -0,5
Midja -8,5 -1,5
Rumpa -1,5 -0,5
Underarm -2 -2,5
Vad -3 -2
Vikt -4 -0,2
 
 

 
Styrketräning 4 pass Kondition 1 pass Gruppass 1 pass Powerwalk 1 pass
  edan start Från förra veckan
Överarm 0 -0,5
Axel -3,5 -0,5
Bröst -4 -3
Höfter -8 -1
Hals -2 -1
Handled 0 0
Lår -4,5 -0,5
Midja -8,5 -1,5
Rumpa -1,5 -0,5
Underarm -2 -2,5
Vad -3 -2
Vikt -4 -0,2
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: