Min hälsoresa

Med träning och god LCHF-mat ska jag lyckas!

Resan börjar här...

2013 har börjat och detta ska bli året då jag ska leva hälsosamt. Det är mer än vad man kan säga att jag gjort innan i mitt liv har alltid varit sockerberoende och älskat allt som inehåller fett. Detta i kombination med avsaknad av träning har gett några extra kilon, förhoppningsvis försvinner några av dessa nu! Det jag tänker ändra på är att sluta är "socker" med hjälp av LCHF och börja träna igen. Har redan tränat och ätit liberal LCHF sedan juli. Åkte dock dit under julen och mellandagarna. Denna gången ska jag äta mer strikt ligga mellan 10-30 kolhydrater per dag. men slutade under december så nu blir det en omstart!!!
 
Tänkte börja min resa med en utmaning Rutakuten 2 som går ut på att träna magen i träningsappen Adrian James 6 Pack Abs Workout. Hoppas det ger resultat förra gången syntes lite men inte mycket. Här är min "före bild"
 
 
Massa magar i olika former ska bli kul att se resultaten för alla om 8 veckor ink min egen...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: