Min hälsoresa

Med träning och god LCHF-mat ska jag lyckas!

Mat & träningsschema vecka 7

Denna veckan ska bli en omstat efter en helg med alldeles för mycket mat och förlite träning. Så för att jag lättare ska kunna hålla det så skriver jag min plan här. Varje dag äter jag mellan 1500-1800 kcal och minst 65g protein för att jag ska kunna bygga muskler. All mat är mejerifri och komme intas under PF förutom i helgen då jag får besök av en kompis som inte äter LCHF. Då får vi se vad det blir för mat vi hittar på, ingen träning kommer hinnas med men kanske några promenader.

Måndag:

Pizzatallrik + ägglatte

Torskbullar med Zucchinipasta och beanässås

 

Träna bröst & triceps

Springa 5km

 

Tisdag:

Wrap med skinka, tomat &mozarella + ägglatte

Torskbullar med Zucchinipasta och beanässås

 

Träna rumpa & baksidan lår

Onsdag:

Omelett + ägglatte

Lasagne

 

Träna Rygg & biceps

Springa 5 km eller intervall på gymmet

 

Torsdag:

Äggröra

Sesamnuggets med beanässås

 

1h promenad med gångstavar

Träna rumpan & framsidan lår

 

Fredag:

Ägglatte

Tacopaj med guacamole

 

Vilodag

 

Lördag:

Valfri LCHF vänlig mat

 

Vilodag

 

Söndag:

Valfri LCHF vänlig mat

 

Springa 5km

Taggar: Mat & träningsschema;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: