Min hälsoresa

Med träning och god LCHF-mat ska jag lyckas!

21 dagar utan socker =)

Idag körde jag ett bröst & triceps pass på gymmet, kändes riktigt bra trots att jag jobbat hela natten utan kaffe. Efter gymmet åkte jag hem och sov, blir inte mycket tid över till annat nu dessa dagar jobbar 39h mån-tors men sedan är det långledigt =)
   
Har äntligen klarat av 21 dagar utan socker jippi! Kanske blir att jag bryter det i helgen då jag ska bjuda hem en kompis på god (LCHF)middag eller så gör jag någon god sockerfri efterätt. Under veckan ska jag försöka hålla nere kolhydrater och kalorier varit mycket mejerier det senaste så hoppas viktminskningen (eller iaf måtten) börjar röra på sig igen.
 
 
 
 
Taggar: Bröst & Triceps, sockerfri;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: